mandag 24. mars 2008

Kjøkken...



Kjøkkenet i miniatyrhuset begynner å ta form...
Og etter som jeg har bestemt meg for å prøve å lage mest mulig av møblene selv, laget jeg i dag kjøkkenbenken...
Av ei tom eske kjøttkakesaus...
Hvit tykk papp...
Akvarellark...

Håndtakene ble laget av en maijonestube...

Flere lag papp ble brukt, for å få den stødig...


Det ble mange prøvinger underveis...

Døra på plass, komfyren er foresten laget av tørroasis...

Maten er kommet på benken...

Gulvet er rørepinner for maling...

Mere mat...


Under vinduet skal det være en vask... er ikke helt sikker på hvordan jeg skal lage den enda, eller om jeg skal kjøpe en...

Utsikten er det jo ikke noe å si på...

14 kommentarer:

chevostar sa...

Så utrolig stili det ble! Jeg er helt imponert!!!!! Du er jo bare kjempe flink mita!

Legger nok ut noen bilder jeg og i løpet av dagen. Har fått tapetisert litt og malt litt!

Ha en flott dag videre!

Rita Tjelta sa...

Kjøkkenbenken din ble kjempeflott!!
Imponert over det du får til.Gleder meg til å se hva det neste blir :D
Ha en fin dag!

Hulda sa...

Åh, så nydelig kjøkken! :) Så lurt å lage benken av pappesker. Det er helt utrolig så flott det blir!

Elzie sa...

Jag vet inte vad som händer med blogger ikväll. Kan inte lägga in kommentarer någonstans, men nu försöker jag igen.
Du är helt makalös. Att bara komma på sakerna du gör till ditt dockhem. Förstår inte var du får idéerna ifrån. Så duktig är du.
Kram Elzie

Berit T sa...

Jeg er SÅ IMPONERT, at jeg har ikke utrykk for inntrykk!!!!!!!

Dette ser så fristende ut, men jeg skal klare å styre meg til høsten, for har så lyst å lage jeg også...

Hilsen Bodil F.T. sa...

Det er veldig lenge siden jeg var innom å så på dukkehuset ditt. Jeg er helt imponert over hva du har laget!! Og for en kreativ sans du har!! Du er kjempegod!!
Stilig!!

Timotei sa...

Herlighet, jeg tar av meg hatten for deg, Mita! Alt du får til!

ChatrinesLiving sa...

Jeg er stadig like imponert når jeg titter inn her!
Så koselig det har blitt på kjøkkenet!
Ser ut som du virkelig koser deg med "snekkeriene" dine!:)

BeBe`s blogg sa...

Du må være bra stødig på hånda når du jobber med de bittesmå detaljene! Masse flott. Kan tenke meg at det kribler i hendene til barnebarna etter å få leke litt med bestemors dukkehus? Mye fristende å røre her.

Miss.T sa...

Så utrolig kreativ du er !!! Superfint !!! Jøss : )
Her kommer jeg på besøk igjen !!

Ønsker deg en flott uke.

Nette sa...

Jeg gir meg over, det er helt utrolig hva du får til!!! Dette er noe av det søteste fineste jeg har sett! For en fantasi, du e knallflink!!!

Maria sa...

So lovely pictures and beautiful kitchen :)

Nilla sa...

Jeg BØYER meg i støvet!!!!
Utrolig bra:)

Dette er det råeste jeg har sett.

Ha en fin dag og jeg gleder meg til å se videre....

prinsesselinn sa...

kanskje du kan skjære vasken ut av et såpestykke ?
bere en ide jeg plutselig fikk...