tirsdag 30. desember 2008

"Sommerhytta"...

Endelig kom sommer-hytta mi...
Tenk at den hadde ligget bare noen mil fra meg, med bare et postnr...
JKdesign i Danmark, kunne jo ha skrevet navnet mitt på pakken... eller i det minste svart på mine mail... svart har de jo - skal skjkke på mandag...hmmm... til slutt fikk jeg da endelig ref,nr på pakken og hvor den var...
Hadde den ligget over jul, måtte jeg ha betalt "husleie" for pakken, noe jeg kunne ha krevd at JKdesign skulle betalt...ha,ha...

Men her er iallefall huset under oppsetting...
"Panel" er lagt på vegger... og gulv...





Malinga gjenstår... er litt usikker på fargene enda, klarer liksom ikke å bestemme meg, men vinduene og døra skal bli hvite... så pass har jeg klart å bestemme...



Et lite skap har kommet på plass... bare for å se om det passer...



Taket er avklipte tungespatler, limer de på, og presser de med murstein...



Ha en super nyttårsaften alle sammen...







2 kommentarer:

Lena sa...

Grattis till ditt nya hus!
Det ser riktigt fint ut med träpanelen och golvet.Jag har önskat mej ett sånt feriehus länge, så jag kanske köper ett jag med.Ser fram emot fortsättningen!

Gott nytt år!
Lena!

Anonym sa...

Grattis till ditt nya projekt.
Tror att jag ska inför skaffa mig ett jag med då jag är färdig med mina andra projekt som jag just nu.