tirsdag 5. februar 2008

Chaiselongue..og begynnelsen på et hus...

I dag har jeg kost meg med å lage en Chaiselongue til Dukkehjemmet mitt...
Fant mønsteret i en bok jeg lånte på Biblioteket...


Making
Dolls House Interiors
av
Carol and Nigel Lodder...
Skal si det var masse flott i den boken...
Noen bilder underveis... som vanlig glemte jeg kameraet tidligere i arbeidet...
Etter som dette er det første møbelet jeg lager på egenhånd til dukkehjemmet, må jeg vel si at jeg er fornøyd...




Her er det ferdige resultatet...

*********

Se hva som stod og ventet på meg da jeg kom hjem i dag...

Begynnelsen på mitt Dukkehjem...

Gjett om det var noen som var glad da...Jepp - meg...


Kommer med flere bilder etterhvert, kan dere skjønne...

Hei...så lenge...

4 kommentarer:

chevostar sa...

ååå så stili møbel du har laget da!! Skikkelig flott!!! Og at huset begynner å ta form.. må jo bare være en drøm....
Ha en flott onsdag! Og kos deg med dukkehjemmet!

Elzie sa...

Vilken härlig möbel (kommer inte ihåg hur man stavar *s*!). Var får man tag i sådana där dockhustidningar? Har aldrig sett dom här i Sverige, men det kan ju vara att jag inte tittat efterdom.
Hoppas du har en bra onsdag.
KRam Elzie

Rita Tjelta sa...

Så flott chaiselonguen(vanskeligt ord) ble. Så kjekt å se huset og ta form.Blir spennende å se hvordan det blir når det ferdigt.
Ha en fin torsdag!!

Anonym sa...

Så flink du er! Chaiselonguen ble kjempefin! Hmm...nesten så jeg blir inspirert til å prøve meg på å lage møbler jeg også. Jeg har litt "skrekk" for det snekkergreiene, men det er jo egentlig bare å hive seg ut i det ;)