torsdag 31. januar 2008

Oppussing...

Ser jo ut som det loppemarkedet her da... men jeg har bare tatt en del av møblene fra det andre dukkehuset - det jeg kjøpte for noen år siden, som jeg skulle innrede... Men det var jo noen små jenter som også likte å leke med det huset...
Så derfor må jo Bestemor ha et eget hus...
Skal male og ordne disse møblene, tror de kan passe, men Lundby huset har jo bare en takhøyde på 18 cm, og det jeg nå skal bygge blir ca 25 cm, da kan de raskt virke for små... Men på et dukkebarnerom kan de gå, og lofftet...
Huset jeg skal ha er ferdig tegnet, det blir i tre etasjer med loft... men så er det da at jeg må ha hjelp av gubben til å sage - lime o.l... og han er IKKE like ivrig som meg da...he,he...


Her er malingen kommet i gang...

Dette bordet skal også males, tenkte bare å vise dere stettfatet jeg har laget, av to "treknapper" og en smykkeperle til stett...


Fant mønster på en liten dukkevogn her, som kan passe perfekt på et barnerom...



I dag fikk jeg også kjøpt meg en finerplate som jeg tenkte å lage noen møble av, men må vente på mønster - biblioteket har klart å skaffe en bok...

11 kommentarer:

Min Lilla Vrå sa...

Åhh, här kan jag sitta länge och titta på de fina dockmöblerna:-)
Kram

lillemy sa...

så spennende prosjekt du har startet på da! Gleder meg til å følge med videre!!!

chatrine sa...

Så hærlig!
Dette blir flott!

mona sa...

Mmmmmm,så koselig dette blir.....jeg har maaaaange sånne møbler,kansje de får litt maling på seg,etterhvert.. Gleder meg til å følge dine ideer,og det er jo veldig mosomt å lage det meste selv.Den vogna var så fin !! Hadde jeg hatt bedre plass,skulle jammen rørleggeren fått snekret litt......har veldig lyst på et sånt hus ;) God helg til deg,og kos deg :)

Lisbeth sa...

Oj, her har du virkelig kommet i gang, mye arbeid,men så gøy! Tenker de møblene blir lekre etter at du har renovert litt!
Klem fra Lisbeth

Torill sa...

Så koselig det ser ut det dukkehuset ditt. Og så mange nusselige små møbler du har! Blir artig å følge med på forandringene:)

Hulda sa...

Dette må jo være utrlolig koselig å holde på med. Møblene blir sukkersøte, og den lille vogna er jo så fin! !

Berit sa...

Dette såg virkelig kjekt ut, og så fine de blr i ny drakt.
Så søt den lille dukkevogna ble.
Fikk ganske lyst å finne fram dukkene mine jeg også. har laget en del porselensdukker tidligere, men plutselig sa det stopp, da pappa og svigermor døde. Fremdeles står det et porselenshode i ovnen som ikke er tatt ut.... Men kanskje en dag kommer lysten tilbake.
Skal bli kjekt å følge med på dine prosjekter iallefall.
Ha en fin kveld.

Mamma Millan sa...

hej där...älskar dockhus o miniatyer!!!

Själv tillverkat egna...ska lägga ut de å min sida snart.

vad söt liten baby vagn!!!

Landliv sa...

Så herlig prosjekt!! Har ikke tenkt på at dette går an jeg!

disa sa...

h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片